Winkelmand

Als ik een artikel retour breng in de winkel, krijg ik dan gelijk mijn geld terug?

Heb je een online bestelling gedaan, dan is dit helaas niet mogelijk. Wij dienen namelijk terug te betalen op de origineel door jou gekozen betaalmethode. Wanneer je in de winkel een bestelling via onze webzuil hebt gedaan, dan kunnen wij deze voor je retour boeken en direct terugbetalen. Retourneer je je webzuil bestelling via PostNL, dan zullen wij de terugbetaling uitvoeren per bankoverschrijving. Hiervoor hebben wij jouw bankrekeningnummer (IBAN) en bijbehorende tenaamstelling nodig. We verzoeken je deze gegevens op het retourformulier in te vullen, zodat we de terugbetaling spoedig in orde kunnen brengen voor jou.

Als je je bestelling online hebt gedaan en heeft betaald met iDeal, creditcard dan is het helaas niet mogelijk om de bestelling direct terug te betalen. De betaling of correctie op je factuur zal dan plaatsvinden via de eerder gekozen betaalmethode. 

Heb je wel al een retourbevestiging per e-mail van ons ontvangen, maar het geld niet op de rekening? Stuur ons dan even een e-mail via [email protected]. We kijken dan graag met je mee en kunnen dit in nagenoeg alle gevallen dan gelijk voor je in orde brengen zodat je de terugbetaling binnen enkele dagen alsnog ontvangt.

Naar boven