Klantenservice
Vanwege aanhoudende drukte bij PostNL kan de levering van je pakket iets langer duren. Hou je track&trace code in de gaten voor de meest actuele informatie rondom je bezorgmoment.
Rond en tijdens de NAVO-top op 24 & 25 juni wordt beperkte hinder van post- en pakketbezorging verwacht in met name regio Den Haag. Dat kan invloed hebben op de bezorging van je pakket in de periode van 22 juni t/m 27 juni. Lees meer hierover op onze pagina Levering.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (09:00 - 17:00 uur) en op zaterdag (10:00 tot 17:00) via het nummer 015-2140626. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]. Wij streven ernaar je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
De meest gestelde vragen hebben wij alvast voor je uitgeschreven. Die kun je hier bekijken. Mocht je hier je antwoord niet kunnen vinden, verzoeken wij je contact op te nemen zodat we je verder kunnen helpen.
Voor specifieke onderwerpen, bekijk de volgende pagina's:
Heb je een adreswijziging? Deze kun je doorgeven via
[email protected]. Wij sturen je een bevestiging wanneer de wijziging is doorgevoerd.